Més de 200 voluntaris participaran en el Dia de neteja de la platja. Ho faran aquest dijous a les 9.30h a la platja Llarga de Tarragona.

Es tracta d’una jornada de conscienciació ambiental que pretén que la ciutadania respecti, cuidi i estimi el seu litoral. Aquesta iniciativa ja fa 25 anys que funciona i vol que els joves s’impliquin en el manteniment de les platges.

La tasca dels voluntaris consistirà en recollir la brossa, repartir enquestes entre els usuaris i també rebran una xerrada dels tècnics de la Fundació Mediterrània. També comptaran amb la col·laboració de diverses associacions i tres clubs esportius de la ciutat aprofitant que els nens hi fan estades d’estiu.

Tots aquells que hi vulguin col·laborar obtindran bosses i guants per fer la neteja i s’emportaran un obsequi de regal.