El cicle que ofereix la conselleria de Joventut ja ha cobert prop de la meitat de places disponibles. La proposta anirà del juliol a l’agost.

La iniciativa es renova estrenant un 70% de les seves propostes respecte l’any passat. El músic, actor i creatiu Joan Dausà farà una xerrada el proper dimecres 6 de juliol. També hi participaran “Els irregulars de Pilon’s Street” que convidaran a fer de detectius per resoldre casos inspirats en històries locals.

Amb tot, les noves tecnologies també seran un dels eixos centrals de la programació amb tallers de disseny gràfic o activitats de realitat virtual.

Les inscripcions ja es poden fer al web www.tarragonajove.org o bé presencialment, a l’Oficina Jove del Tarragonès o a l’Espai Jove Kesse.