Neix “Units per Tarragona”, un lobby ciutadà que vol lluitar contra la «decadència» de la ciutat. El projecte es presenta com un moviment popular i transversal que té com a objectiu recuperar l’alegria de Tarragona. L’integren persones de diferents àmbits i sectors, des del social o el sanitari fins a l’industrial o comercial. Persones amb ideologies diferents, però que comparteixen la idea de canvi que necessita la ciutat i, fent honor al nom, “s’uneixen” perquè estimen Tarragona, indiquen en un comunicat.

Els integrants d’“Units per Tarragona” consideren que falta trobar consens en el projecte de ciutat que es vol desenvolupar. Posen com a exemple l’Anella Verda, el projecte de la Savinosa, Tarragona Smart City o el Banc d’Espanya.

“Units per Tarragona” considera que polítics i ciutadans estan massa distanciats. Per aquest motiu, el lobby també vol actuar com a punt d’unió entre poble i dirigents, i recordar als polítics per a qui es fa la política.

Després d’una primera trobada el passat 19 de febrer, en els pròxims dies s’iniciarà el pla de comunicació i es podran apuntar nous integrants.