Nou concert, aquest diumenge, en el marc de la X edició del cicle Pinzellades Musicals. Serà a les 12 del migdia i hi actuaran diverses formacions musicals de les comarques tarragonines.Aquesta és una iniciativa organitzada per l’Institut Municipal d’Educació de l’Ajuntament amb la col·laboració de l’Escola de Música, el Conservatori de la Diputació i la Fundació Caixa Tarragona. Té per objectiu dinamitzar i potenciar la relació entre els diferents centres d’educació musical de les nostres comarques i, específicament, de la ciutat. Hi participen joves fins els 16 anys.