La conselleria de Joventut ha obert el termini per a totes les persones interessades en proposar activitats per a la programació d’estiu, també en la projecció d’iniciatives culturals, educatives o d’oci i d’altres idees destinades als i les joves. S’han de fer arribar al Servei Municipal de Joventut, Tarragona Jove, i el termini finalitza el dia 31 de març.

Les propostes hauran de contemplar els següents trets essencials per tal de valorar-ne, d’entrada, la seva idoneïtat: que estiguin dirigides a joves de 14 a 35 anys, que siguin propostes innovadores, que contemplin metodologies creatives en la seva realització i que es puguin fer en el marc dels espais joves Kesse i La Palmera.

El procediment per la presentació de les propostes es farà via web. Cal omplir la fitxa d’informació detallant la proposta amb el model que hi ha a www.tarragonajove.org/ o bé directament mitjançant el formulari per la presentació de propostes joves al portal d’etramits del web municipal.