L’entrenador del Nàstic, Joan Carles Oliva, ha encès els llums d’alarma a l’entorn grana amb un missatge clar per fer referència a la situació de la plantilla per aquesta temporada. El tècnic grana deixat veure públicament la seva preocupació i ha reconegut que s’està esgotant el temps per a incorporar a jugadors importants. Oliva ha obert la caixa dels trons i s’ha mostrat molest davant la manca d’efectivitat del club a l’hora de tancar a jugadors determinants per la plantilla. De fet Oliva ha arribat a dir que ara mateix no hi ha ni opcions sobre la taula. El tècnic creu que la nova forma de treballar des del consell d’administració està alentint les operacions i això fa que jugadors com Pepe Diaz o Jorge Luque no hagin acabat arribant al Nàstic. Joan Carles Oliva ha dit també que vol només a jugadors contrastats per acabar de confeccionar la plantilla i que no vol a joves promeses ja que confia amb els jugadors del filial per ocupar aquest rol dins l’equip. El lleidatà a tingut bones paraules cap al rendiment dels cinc jugadors del planter que estant fent la pre-temporada amb el primer equip.
Escolta a Joan Carles Oliva Esports Tarragona Ràdio
Escolta a Joan Carles Oliva Esports Tarragona Ràdio
Escolta a Joan Carles Oliva Esports Tarragona Ràdio
Escolta a Joan Carles Oliva Esports Tarragona Ràdio
