Joan Carles Oliva vol jugadors compromesos per dissabte i demana que totes aquelles bones intencions que tenen els jugadors del Nàstic els exposin dissabte al Nou Estadi davant el Recreativo de Huelva.Declaracions del tècnic desprès del partidet de 50 minuts que han fet aquest dimecres davant La Pobla i que van guanyar per 3 gols a 0. Una iniciativa que tindrà continuïtat segons ha avançat Oliva per buscar la competitivitat davant un filial que assegura te molt bon nivell. El tècnic grana vol per jugar davant el Recre el proper dissabte jugadors que vulguin competir i assegura que l’equip fins ara es centrava més en defensar que en atacar i que pel proper partit vol molta mobilitat i dinamisme en atac.El tècnic del Nàstic manté el dubte de Rubèn Perez que es podria infiltrar. De moment el porter encara no s’exercita amb l’equip i caldrà veure l’evolució els propers dies, si no juga Rubèn repetiria Moragon.Oliva podria fer fins a cinc canvis respecte el darrer Â?onzeÂ?, les entrades de Raúl Fuster, Sergi Diaz, Seoane, Alex Cruz i Gila en detriment d’Alex Cruz, Rodri, Gerardo, Mingo i Medina. D’altra banda el migcentre Rodri no amaga que aquesta es una setmana complicada per la plantilla, però que cal sortir endavant.La plantilla que va tenir una pancarta de suport al Nou Estadi aquest dimecres en que deia Â?Ã?nim JugadorsÂ? i que signava la penya Ultras Tarraco, farà aquest mati el penúltim entrenament d’aquest 2010, abans de rebre dissabte a les 6 al Recreativo de Huelva.
Escolta a Joan Carles Oliva Esports Tarragona Ràdio
