L’Agenda de la Tàrraco Romana registra unes 11 mil consultes en els sis primers mesos en funcionament.L’eina virtual, impulsada des del Pla de Competitivitat Turística, té un percentatge de fidelització del 45% i el promig d’estada és de gairebé 4 minuts. En total, s’han consultat unes 40 pàgines associades.L’Agenda ofereix un acurat recull de les principals activitats turístiques i d’oci que se celebren en els quatre municipis que aplega el Pla: Altafulla, Constantí, Roda de Barà i Tarragona.Un 60% de les visites a la pàgina es realitzen des de les comarques tarragonines, un 27% des de les de Barcelona i un 6% des de la comunitat de Madrid.De l’estranger, destaquen les consultes que arriben del Regne Unit i dels Estats Units.La regidora de Turisme i presidenta del Consorci del Pla de Competitivitat Turística de la Tàrraco Romana, Patrícia Anton, destaca els bons resultats assolits en els pocs mesos de funcionament.A més, l’Agenda de la Tàrraco Romana es pot consultar des dels sis quioscos digitals que s’han posat en marxa en sis punts estratègics de la ciutat. Aviat també estarà disponible en anglès i en francès.L’adreça és la següent: http://agenda.tarracoromana.cat.

El cantante del Greco