La Guàrdia Civil té en marxa des de primera hora d’aquest dimecres un operatiu per desarticular un grup criminal dedicat al tràfic de persones amb finalitat d’explotació laboral, segons ha pogut saber l’ACN. Els agents s’han desplegat des de dos quarts de vuit del matí a diferents punts de Cunit (Baix Penedès), Cubelles (Garraf), Vilanova i la Geltrú i Castelldefels (Baix Llobregat). Hi ha prevista almenys una detenció i diverses entrades a domicilis i establiments comercials. El cas està sota secret de sumari.
- El peatge de la C-32 s’aixecarà pel pas del Tour entre Tarragona i Barcelona
- Una exposició al Museu del Port reviu la tradició romescaire de Tarragona
- Una investigadora de l’ICIQ descobreix un nou mètode per detectar la mastitis bovina en una fase precoç
- La Diputació s’implicarà amb el projecte de ‘L’Acròpolis de Tarragona i les arrels d’Europa’
- Una escultura de Béatrice Bizot converteix l’univers femení de Lorca en una “casa de bronze”
