La companyia Orange llença els seus serveis 4G a Tarragona amb una inversió de 3 milions d’euros. L’oferta comercial d’Orange permetrà gaudir de la màxima velocitat des de smartphones, tablets i PC.

El desplegament d’aquesta xarxa de quarta generació ha suposat una inversió de 3 milions d’euros per a la modernització de la xarxa d’accés i transmissió i les inversions específiques en la tecnologia 4G.

Aquest dijous, l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha rebut la directora general d’Estratègia i Innovació d’Orange, Mónica Sala i el director General de desenvolupament i productes de la companyia, Ives Bazin.

Han vingut a la ciutat a presentar en detall el llançament de la seva oferta comercial 4G.

En la trobada, els executius d’Orange han comentat els plans de l’operadora per al desplegament de la quarta generació mòbil, amb la qual els habitants de la ciutat podran navegar a velocitats fins a 10 vegades superiors a les de les actuals xarxes mòbils.