Óscar Sanz espera que aquesta setmana, amb més temps per entrenar, l’equip surti al Nou Estadi sent més compacte en defensa, buscant al rival en pressió alta des del principi i aconsegueixi així sumar els tres punts davant el Marbella FC.
El Nàstic ha tancat la jornada 11 a tres punts de les places de play-off, a set del líder i només dos per sobre de les places de descens. El capità del Nàstic assegura que és aviat i, per tant, no el preocupa la situació a la classificació. Sanz diu que el que el molesta més és deixar-se punts davant rivals directes.
La plantilla del Nàstic prepara de ple el partit de diumenge davant el Marbella FC, un encontre on l’equip ha de trencar la dinàmica de tres derrotes seguides entre lliga i copa.

