Paco Enlaluna i Juanto el Equilibrista canten junts aquest dissabte a la nit a la Vaqueria.Lluny de ser una actuació tradicional, els dos artistes es converteixen en showmans que versionen grans èxits a ritme de rumba i amb molt humorEl propi Paco Enlaluna ha explicat a Tarragona Ràdio com és aquest nou projecte anomenat BarnaHabana que uneix els dos cantautors i, ara, també humoristes.El concert començarà a dos quarts d’onze de la nit.Al teatre el Magatzem hi actua aquest dissabte un grup d’aquí.Són Satèl.lit, els guanyadors de la DO Tarragona en l’edició de 2012. Un dels seus integrants, Gerard Joan, desitja que molta gent els vingui a veure a partir de dos quarts d’onze de la nit.I a la Sala Zero, arriba aquest dissabte la banda sevillana, Pony Bravo.Influenciats pel rock dels anys 70 i grups nacionals de referència com a Ràdio Futura, el grup es va formar el 2006. Participants habituals de festivals com el Primavera Sound també han fet concerts a Amèrica Llatina i Europa.El concert a Tarragona comença a dos quarts d’onze de la nit.
