L’exentrenador de l’Espanyol Paco Flores i el Director Esportiu del Nàstic Josep Sicart es reuniran aquest dimarts a Barcelona per parlar sobre la seva possible incorporació a la banqueta del Nàstic. Segons ha pogut saber Tarragona Ràdio i com ha confirmat el mateix Flores als micròfons d’aquesta casa el tècnic andalús té previst veure’s a la ciutat comtal amb Sicart, per veure si l’entrenador andalús podria ser el relleu de Luis César al Gimnàstic de Tarragona.Flores és una de les primeres opcions que contempla la direcció esportiva del Nàstic, on també hi ha altres possibles candidats com l’exentrenador del Ciutat de Múrcia Abel Resino.Recordem que aquest dimarts al vespre a partir hi ha reunió del consell d’administració del Nàstic on el director esportiu Josep Sicart, ha de posar entre tres i quatre noms damunt la taula de possibles tècnics pel Gimnàstic. D’aquests n’ha de sortir un de consensuat per totes les parts que entreni demà a l’equip després de la jornada festiva que gaudeix la plantilla.