Parc Central aposta per un 2022 que superi en xifres de visitants el 2019, amb una aposta pel retorn del turisme internacional i per la consolidació dels compradors de proximitat, que tant s’han incrementat amb la COVID-19.

El Centre Comercial tancava el 2021 amb xifres positives quant a afluència de visitants i percentatge d’ocupació d’operadors. Concretament, amb el 99% de la superfície comercial llogable ocupada. I amb uns índexs de trànsit registrats des de la seva reobertura, al març, que mostren un increment del 25% en visitants, respecte al 2020.

Amb la reducció i gairebé desaparició del turisme internacional, el Parc Central ha vist com s’han augmentat les visites de les proximitats tarragonines. Ara bé, també de les Terres de l’Ebre, Lleida i el Penedès. Un perfil de compradors que, de cara al 2022, volen consolidar. Ho ha explicat a Tarragona Ràdio el seu gerent adjunt, Toni Renom.

També, aprofitant que botigues d’Inditex com Zara o Massimo Dutti tenen les seves úniques seus a la província al Parc Central, s’espera que el 2022 superi en xifres de visites el 2019. Així mateix, aquest any el centre comercial celebra els seus 25 anys a la ciutat i ja es preveuen algunes activitats, de cara al mes de maig.