El centre comercial de l’avinguda Vidal i Barraquer culmina així la seva renovació després de dos anys de treballs de millora tant de les infraestructures com dels serveis.
L’optimització ha suposat l’arribada de 20 nous operadors, alguns exclusius a tota la província, entre els quals destaca l’obertura de marques com Primark, Desigual o Mayoral, serveis de restauració com Foster’s Hollywood o Enrique Tomás, així com altres empreses com Multiópticas o Alain Afflelou.
Altres botigues també han patit reformes integrals. És el cas de Zara, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Calzedonia o The Phone House.
Això fa que a dia d’avui, s’hagi ocupat la pràctica totalitat de la superfície comercial.
El gerent de Parc Central, Miguel Ángel González, destaca la intenció de modernitzar el centre, tant pel que fa a marques com estructura, pensant sempre en el visitant.
González assegura que la seva missió és crear experiències de visita i compra úniques, competitives i sostenibles.
Amb 7 milions de visites a l’any, Parc Central segueix sent líder en el sector de la moda a la demarcació. A més, enguany celebrarà el seu 20 aniversari.

