Montse Teuler diu que la seva elecció com a Perpetuadora és un homenatge a tota la gent «invisible però necessària» perquè les festes funcionin. En una entrevista a Tarragona Ràdio ha repassat la llarga trajectòria i vinculació amb el Ball de Dames i Vells, pràcticament des de la seva recuperació, i també amb el Ball de Diables.

Teuler admet que va rebre la notícia amb gran sorpresa però que li fa molta il·lusió. Nascuda a Tarragona al 1951, Montse Teuler és membre del Ball de Dames i Vells des del 1986, on al llarg dels anys ha treballat de manera incansable realitzant tasques de costura, bugaderia, preparació d’assajos, atrezzo i logística de les actuacions del ball. Alguns anys va ser capitana del cos de seguretat del mateix ball. Actualment segueix activa a Dames i Vells assumint encara gran part d’aquestes tasques. En declaracions a Tarragona Ràdio s’ha sentit molt feliç per ella però, especialment, «per les moltes Montse Teuler que hi ha darrere dels balls».

Teuler diu que seguirà vinculada a Dames i Vells «fins que pugui o fins que em deixin» i ha destacat la gran estima dels tarragonins i tarragonines cap al ball satíric i els seus integrants. Diu que des de Cultura sempre els han tractat molt bé. Demana que se segueixi respectant la llibertat d’expressió, com fins ara.

La seva proclamació com a perpetuadora s’efectuarà, com és habitual, dins del tradicional acte de La Crida, que marcarà el tret de sortida de les festes de Santa Tecla 2025.