La tinent d’alcalde de Patrimoni, Carme Crespo, s’ha reunit aquest dimecres amb el director territorial de Cultura de la Generalitat, Jordi Agràs.
La trobada s’ha fet per parlar de la Muralla i presentar un reglament de funcionament del nou consell assessor en matèria de patrimoni històric-artístic. Aquest divendres es portarà al plenari per a la seva aprovació.
El nou reglament està impulsat per la conselleria de Patrimoni i té la voluntat ed vetllar pel bon manteniment dels monuments. Es crearà una taula tècnica de seguiment periòdic que portarà el control exhaustiu dels projectes que es facin i fixarà les pautes per accions conjuntes futures.
Crespo ha destacat que l’objectiu bàsic és prioritzar la Muralla donada la seva importància i la seva delicada situació. Ha reclamat a la Generalitat el seu compromís per enllestir les fases pendents del Pla Director de la Muralla, amb el suport econòmic i logístic necessari.
