Ricomà aposta per reforçar el parc hoteler de la ciutat i enfortir el turisme social i familiar. Tot i les bones dades amb les que la ciutat ha tancat la temporada d’estiu, l’alcalde i conseller de turisme de l’Ajuntament de Tarragona ha tornat a insistir en la necessitat d’una major oferta hotelera amb més places de màxima categoria. Una situació que espera que s’acabi resolent amb el POUM.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

En una entrevista a Tarragona Ràdio, Ricomà ha explicat que donar resposta a la manca de places i equipaments hotelers incidirà en una ciutat més competitiva i impactarà de manera positiva en altres sectors com el comerç i la restauració. L’alcalde ha defensat que cal apostar per un turisme de caràcter més social i familiar i ha posat com a exemple el nou projecte d’alberg a la Ciutat Residencial que, assegura, segueix endavant i s’està executant seguint les previsions dels fons Next Generation.

Ricomà diu que el visitant ha d’identificar Tarragona com una ciutat activa, acollidora i on hi passen coses durant tot l’any. Per això, subratlla que continuaran treballant per desestacionalitzar el turisme i mantenir els mercats i l’activitat turística amb la cultura, el patrimoni i la gastronomia com a eixos importants.

Ricomà espera que la tendència turística sigui de creixement sostenible i sostingut en un futur a la ciutat.
També es posa com a repte millorar l’estratègia digital i el posicionament a les xarxes, un fet que permetrà vendre un model d’experiència com a porta d’entrada al territori i farà allargar les estades als hotels de Tarragona.
Pel que fa a l’aposta de creuers a la ciutat, Ricomà ha dit que el model no es pot comparar amb el d’altres ciutats com Barcelona i ha defensat que el projecte ha ajudat a salvar els mobles a alguns sectors com el dels taxis.
Assenyala, però, que cal prendre mesures per revertir les problemàtiques derivades del consum energètic i la petjada ecològica que podrien causar l’arribada de grans creuers.