L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, es mostra satisfet per l’anunci de la data del simulacre de risc químic prevista pel proper 2 de novembre.
Ricomà ha assistit a la reunió que ha convocat el Conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Joan Ignasi Elena
en la qual s’ha anunciat la data. Segons el batlle, això comportarà la visibilització del treball que s’ha dut a terme durant aquest darrer any.
Ricomà ha recordat que Tarragona va ser la primera en reclamar el retorn efectiu del Plaseqta al territori
després de l’accident d’IQOXE del 14 de gener de 2020 i que s’avancés en els sistemes d’informació a la població.
L’alcalde apunta que calia explicar molt bé que el confinament és la millor mesura davant d’un accident químic
però que “el simulacre serà l’eina comunicativa més potent.
Ricomà també ha agraït la feina de Protecció Civil i la conselleria d’Interior.