Petit despreniment a la façana del Pretori. Aquest dissabte, tècnics de l’Ajuntament i la Guàrdia Urbana s’han desplaçat al carrer de Sant Hermenegild, a l’alçada del monument romà, per la caiguda d’unes pedres de l’edifici. No s’han registrat afectacions personals i han estat els veïns qui han avisat als serveis d’emergències.
La Guàrdia Urbana ha procedit a retirar una pedra i restes de la caiguda. Els serveis tècnics de Patrimoni estan treballant per què no hi hagi més afectacions.
El conseller de Patrimoni, Hermán Pinedo, ha explicat en una piulada que la caiguda podria ser produïda a conseqüència de l’acció dels coloms sobre la roca. Pinedo ha matisat que no hi ha més pedres amb possibilitat de caure, però que repassaran tota la façana al detall per constatar que no hi ha més afectacions. En la mateixa línia, el conseller ha anunciat que queda pendent una intervenció profunda de la façana del Pretori.
Més notícies:
- El Nàstic s’esvaeix en una final dolorosa (1-3)
- Volcano Spring Fest a Lo Submarino
- Clàudia Masdeu: “Teníem la sensació que ens costa molt arribar al consumidor final”
- Oberta la convocatòria d’ajuts per obrir un nou comerç en un local buit del Serrallo o la Part Baixa
- L’Ajuntament obre la convocatòria de subvencions a entitats ciutadanes de Tarragona