PIMEC Tarragona demana que l’estació intermodal del Camp de Tarragona, sigui un element catalitzador del desenvolupament de l’activitat econòmica del territori. En una reunió institucional, el president de PIMEC Tarragona, Jordi Ciuraneta, ha traslladat les necessitats i les inquietuds del teixit empresarial local envers aquest projecte.
Ciuraneta s’ha mostrat interessat per detalls concrets, com per exemple les connexions finals que tindrà aquesta estació amb d’altres infraestructures, tot assegurant que “PIMEC Tarragona serà un agent dinamitzador de tot allò que suposi una millora pel territori i el seu teixit productiu”. En aquest sentit, ha expressat que és fonamental que la capacitat de decisió sigui també del territori per tal de generar més oportunitats reals i fer més competitives les empreses”.
Més notícies:
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La Diputació s’implicarà amb el projecte de ‘L’Acròpolis de Tarragona i les arrels d’Europa’
- Una escultura de Béatrice Bizot converteix l’univers femení de Lorca en una “casa de bronze”
- Cadena humana a Tarragona pel servei d’ictus 24 hores
- L’operatiu policial contra el top manta a Salou, Reus i Badalona del 17 de juny va acabar amb 28 detinguts
