Després de l’arrencada lluminosa i aquàtica del 33è Concurs de Focs Artificials de Tarragona, amb la pirotècnia canària ‘El Pilar’, avui arriben focs valencians. La cita tornarà a ser a les 22.30h des de la punta del Miracle.
Arriba la Pirotècnia Valenciana, de Llanera de Ranes, que ja ha format part del certamen en dues ocasions i les dues les ha guanyat (2013 i 2016). Amb 70 anys exercint l’ofici, és una de les empreses més longeves d’Espanya. Manolo Crespo, el responsable de Pirotècnia Valenciana, ha explicat a Tarragona Ràdio que els tarragonins i tarragonines veuran «en espectacle molt diferent» al que havien portat anys enrere, amb una aposta clara pels efectes digitals i cercant sorprendre i captar l’atenció del públic en tot moment.
El concurs s’allarga fins dissabte. Com a gran novetat aquesta edició el Concurs de Focs Artificials es viu sense la plataforma del Miracle.
- Un irreconeixible Instercap Asisa Tarragona SPSP cau per 0 a 3 davant el Pamesa Teruel, equip que serà el primer rival a la Superlliga
- Junts proposa una reforma de l’ordenança de comunicació prèvia d’obres per reduir la burocràcia
- El TGN Bàsquet de Super Copa no pot fer res contra l’invicte Castelldefels (43-77)
- Victòria pel filial i el juvenil del Nàstic, mentre que el femení cau derrotat
- L’Ibersol CBT s’emporta la victòria en la seva visita a la pista del Sa Real d’Eivissa (75-82)