Els consellers i conselleres de l’Ajuntament de Tarragona podran votar de forma telemàtica mentre duri l’alarma per coronavirus. Ho ha aprovat el ple extraordinari d’aquest dilluns al matí, que tenia com a únic punt de l’ordre del dia avalar una modificació del ROM, el Reglament Orgànic Municipal, per permetre aquesta votació no presencial.

Plenari municipal. Dilluns 16 de març