Les tempestes han tornat aquesta matinada a l’àrea del Camp de Tarragona.A la ciutat han caigut 27 litres per metre quadrat i les previsions apunten que les pluges es poden tornar a reactivar durant les pròximes hores.Les carreteres que ahir van quedar tallades durant moltes hores, com l’autovia de Salou, avui presenten una situació gairebé normal. Només continua tallada la C-422 a l’alçada de la Selva del Camp i dues carreteres locals als municipis de Bot i Camarles.Pel que fa la circulació ferroviària, continua tallat el tram de la línia entre Tarragona i Salou, per inundacions. Això afecta tots els trens de llarg recorregut que van cap al sud de Catalunya i el País Valencià i Andalusia.A més es manté restringit el tram de la línia entre Tarragona i Reus on es dona pas alternatiu dels trens per una sola via.Una de les zones més afectades per les tempestes és la dels polígons industrials de Tarragona. Les empreses petroquímiques del polígon sud i les ubicades al polígon Francolí han estat de les més perjudicades.
Redacció Tarragona Ràdio
