Plus de tranquil·litat del Nàstic de cara al partit davant el Cornellà. L’equip de Dani Vidal afronta una nova final, aquest cop a casa, per tal d’acostar la permanència, que està més a prop. El tècnic vol aprofitar l’energia de l’última victòria per trencar la ratxa de dos mesos sense guanyar a casa.
El Nàstic ha viscut una setmana més tranquil·la després de la seva visita a Logroño i, a més, amb molta confiança, però amb la mateixa responsabilitat, sabent que l’objectiu encara no està assolit. L’entrenador Dani Vidal ha explicat que van notar l’escalf de l’afició en el desplaçament fins a La Rioja i que espera que al Nou Estadi el suport sigui encara més gran.
El rival d’aquest diumenge compta amb uns blocs defensius molt sòlids que combinen amb molta gent al davant. Dani Vidal ha dit que s’ha de sortir a ‘full’ des del primer segon del partit per generar i fer ocasions. Unes oportunitats que, segons l’entrenador, han començat a materialitzar-se gràcies a l’esforç diari de tot l’equip.
Vidal estima que depenent dels resultats la salvació estarà en els 49 punts. La consecució de l’objectiu passa per guanyar aquest diumenge a les 18:30 al Nou Estadi davant el Cornellà. Un partit que es podrà seguir en directe a la sintonia de Tarragona Ràdio des d’una hora abans.
Més notícies:
- Ja està obert el termini per sol·licitar una parada per Sant Jordi
- Els docents estan cridats a la vaga aquesta setmana per exigir millores davant d’un acord “insuficient” amb CCOO i UGT
- La primera fase del tramvia del Camp de Tarragona que connecta Cambrils amb Vila-seca s’enllestirà a finals de 2029
- Illa lamenta que Vox i AC no acudissin a la cimera per la guerra a l’Orient Mitjà: “Denigren les institucions”
- David Lucas Parrón: “Tarragona és un bon exemple en política d’habitatge assequible i col·laboració entre administracions”

