Polèmica al voltant de les Barraques de Santa Tecla. L’Ajuntament ha retirat el suport municipal a la celebració dels actes. Segons informa en un comunicat, la decisió s’ha pres arran la recent publicació del cartell promocional de l’activitat, que fa crítica directa de la tasca de la Guàrdia Urbana de Tarragona i l’acusa d’abusar de la seva autoritat.
Després d’un procés de diàleg que s’ha allargat durant aquest dimecres, la consellera de Festes, Begoña Floria ha comunicat la decisió al col·lectiu en veure que no s’ha pogut reconduir la situació.
A tot això, en un comunicat, la Coordinadora de Barraques ha manifestat que vol seguir en el programa de Festa Major. Diu que ha quedat perplexa per la reacció de Floria de treure del programa de festes un dels actes més consolidats de Santa Tecla, amb més de 12 anys de trajectòria. Expliquen que la consellera s’ha posat en contacte amb representants de Barraques per fer saber que si no retiraven el lema d’enguany “Prou abusos de la Guàrdia Urbana” quedarien fora del programa donant de termini fins a les 13h. La Coordinadora de Barraques afirma que, tot i accedir a canviar-lo, se’ls ha dit que estan fora de termini.
Aquest dijous hi ha prevista una reunió entre les parts per mirar de desencallar la situació.