PortAventura estrena la dinovena temporada amb l’objectiu d’arribar als 5 milions de visitants en els propers tres o quatre anys. El parc temàtic ha obert portes aquest divendres amb l’estrena d’”Angkor; aventura en el regne perdut” la nova atracció aquàtica. Està a l’àrea temàtica de la Xina i consisteix en un recorregut de 300 metres, durant 9 minuts i en 14 barques per un riu com els que hi ha a les selves asiàtiques de Cambotja.

La peculiaritat és que tant els vuit ocupants de cada barca, com el públic que els veu passar, poden ruixar aigua.

El director general de Port Aventura, Fernando Aldecoa, diu que la nova atracció, més l’arribada a l’estiu del Cirque du Soleil i FerrariLand el 2016, permetran superar els actuals 4 milions de visitants. L’aposta pel BCN World també es considera estratègica per aconseguir aquestes aspiracions.

També es fixen l’objectiu de treballar els mercats alemany, belga i dels països nòrdics. Actualment, més del 40% de visitants del parc temàtic són estrangers, com el francès, el rus o el britànic. Diu Aldecoa que han notat certa recuperació del mercat nacional, sobretot de cara a Setmana Santa i el rus ha patit una lleugera davallada.  

A la inauguració de la nova atracció i han assistit moltes autoritats, com el president de la Diputació i alcalde de Vila-seca, Josep Poblet; el delegat del Govern, Quim Nin, o l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros. També representants dels sectors turístics de la Costa daurada. Tots, han provat el recorregut d’Angkor, i han acabat mullant-se -literalment. 

Ballesteros ha destacat que ja es treballa amb PortAventura per atraure part del visitants del parc també a la ciutat. Diu que la bona marxa del parc, també és una molt bona noticia per tot el territori i, en especial, per Tarragona. Ha detacat que diversos grups d’estudiants que visiten aquests dies PortAventura, -més de 3.000- ja han fet circuits culturals i patrimonials per la ciutat. 

 

125 MEUR invertits en 4 anys i més novetats aquest 2014. 

PortAventura ha invertit 125 milions d’euros en els últims quatre anys. El 2011 amb Sesamo Aventura; el 2013 amb Shambala i l’¡any passat en l’ampliació del Parc Aquàtic. En aquesta temporada seguiran innovant, i de forma progressiva tot el resort tindrà WIFI gratuït pels visitants. 

Per cert, en acabar el recorregut de la nova atracció, que ha costat 10 MEUR i que el seu dissenyador, Mack Rides, l’ha dissenyada pensant en un un públic familiar, els visitants podran gaudir de l’espectacle “Els misteris d’Angkor”. Rides és un dels principals fabricants de parcs temàtics del món, i propietari de l’Europa Park a Alemanya. 

També hi ha novetats a la zona de la Polynesia, amb una nova pel·lícula “Submarine Odissey 4D, que es podrà veure en l’atracció Sea Odissey. O “Generation Forever” el nou espectacle de saló del Far west, amb música dels 50, 60, 70 i 80.