PortAventura World i l’aerolínia Binter han signat un conveni de col·laboració per impulsar la promoció turística entre Catalunya i Canàries. L’acord és possible gràcies a la nova ruta aèria que des de fa una setmana vola de forma regular entre Tarragona i Gran Canària els dijous i diumenges.
Les dues companyies han mostrat la seva satisfacció per la posada en marxa de la nova ruta, que coincideix amb l’inici de la temporada d’estiu. L’objectiu de tot plegat és contribuir amb la recuperació turística i econòmica dels territoris, fomentant l’arribada de visitants.
El director general de negoci de PortAventura, David García, ha afirmat que la nova connexió aèria és una gran notícia i que permetrà que molts visitants de la Costa Daurada que arribin des de l’arxipèlag puguin gaudir del parc temàtic. Per la seva banda, la directora de relacions institucionals i comunicació de Binter, Noelia Curbelo, ha destacat el gran interès de la nova ruta i s’ha mostrat convençuda que la connexió serà un èxit per l’atractiu turístic d’ambdues destinacions.
Binter va començar la seva connexió amb Tarragona el passat 1 de juliol amb dos vols setmanals que enllacen amb Gran Canària i que permet viatjar a qualsevol de les illes pel mateix preu.
Més notícies:
- Sumar proposa un paquet de 4 blocs per fer front a les possibles conseqüències econòmiques i socials que pot comportar la Guerra entre EEUU, Israel i Iran
- Les presons homenatgen la cuinera de Mas Enric en el segon aniversari de l’assassinat: “Encara estem trencats”
- ATHENA prepara dues jornades per commemorar el Dia Mundial de les Altes Capacitats
- La Tuna d’Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona celebra 30 anys
- Més de 20.000 persones han visitat el Museu de Matemàtiques en el seu primer any a Tarragona

