El complex lúdic PortAventura World obrirà portes el pròxim 8 d’abril amb la vista posada en la campanya de setmana santa. Durant aquesta temporada, els gestors del parc esperen batre el rècord de visitants de 2019 i recuperar l’afluència internacional. Ho volen aconseguir a partir de la posada en marxa de nous espectacles i iniciatives.
Una de les primeres serà la setmana santa amb la celebració del primer Easter Celebration, que comptarà amb la instal·lació de l’ou de Pasqua decorat més gran del món –reconegut com a rècord Guinness-. De cara aquest 2022, el complex recupera l’oferta d’espectacles completa, amb el show musical acrobàtic ‘Destination Dance‘ com un de les grans novetats.
La mateixa data del 8 d’abril està previst també que comenci la temporada de Ferrari Land, després d’una reobertura exprés el 27 de març amb motiu del Gran Premi d’Aràbia Saudita de Fórmula 1. El 4 de juny serà el torn del parc aquàtic PortAventura Caribe Aquàtic Park.
Més notícies:
- Junts celebra que es desencalli la instal·lació de càmeres de videovigilància o el dipòsit anti-DSU al canal de La Móra
- Anduluplandu: “És un orgull fer el cartell de Santa Tecla”
- Cinc denunciats per tinença de drogues i un per dur una arma blanca en un dispositiu en un local d’oci de Tarragona
- En Comú Podem reclama l’eliminació dels aparcaments que hi ha a la Via de l’Imperi Romà
- Reserves d’última hora i estades més curtes als hotels de la Costa Daurada durant l’estiu