Us estem oferint una programació especial per garantir la informació de servei essencial, prioritzant un reforç dels serveis informatius i butlletins horaris, seguint les recomanacions oficials de Protecció Civil d’alerta pel fort VENT.
La programació convencional es veu alterada, prioritzant la seguretat de la població durant tota la jornada i per evitar desplaçaments innecessaris a la nostra redacció.
Podeu seguir tota la informació d’emergències a totes les hores en punt, i l’informatiu especial del migdia, a dos quarts de dues. Si l’alerta passa a emergència, obrim un especial informatiu, i us informarem puntualment d’eventuals afectacions.
Estigueu MOLT atents als canals oficials.
- Junts considera “indigne” l’estat de La Casa de la Festa
- El PP vol saber qui va decidir no enviar un avís per la tempesta
- En estat crític una mare i una filla pels aiguats de dissabte a Roda de Berà
- El Govern revisarà el pla d’emergència dels aiguats a Tarragona, però defensa que no s’enviés l’ES-Alert
- Una desena de lots disponibles al Mercat de Torreforta
