El Nàstic visita aquesta tarda el Villarreal B amb l’objectiu d’aconseguir un triomf que suposi la segona victòria consecutiva i dormir en zona de play-off. El conjunt grana és vuitè amb disset punts, mentre els groguets són desens amb quinze.
El tècnic Cristóbal Parralo preveu un partit en el qual els dos equips busquin la victòria des del primer moment. Defineix al Villarreal B com un equip alegre i talentós que intentarà sotmetre als granes.
L’andalús parlava dels problemes defensius que està tenint el Nàstic en aquest primer tram de temporada. Parralo assegura que no es tracta només dels defenses, sinó que és feina de tot l’equip aconseguir una solidesa que permeti aconseguir més porteries a zero.
El conjunt grana buscarà la victòria avui divendres a partir de les 19.00 h al Mini Estadi de la Ciudad Deportiva José Manuel Llaneza. L’encarregat de xiular l’encontre serà Aleksandar Ivaylov Angelov. El partit es podrà seguir des d’una hora abans al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio.
