Quatre persones han resultat ferides aquest diumenge al matí en l’incendi d’un pis situat a l’avinguda de Barcelona de Reus. Els Bombers de la Generalitat han estat avisats de l’incident a les 10.36 hores i fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions del cos, que han apagat les flames i han ventilat l’habitatge.
Segons les primeres informacions, estaven utilitzant una radial a la cuina i una guspira ha encès una ampolla de dissolvent. Els Bombers han donat l’incendi per apagat a les 10.49 hores. Arran d’aquest incident s’ha activat un helicòpter i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Guàrdia Urbana de Reus.
Més notícies:
- Angeles Schjaer: “Tancar fronteres és signar una sentència de mort”
- Juan Manuel López: “Has de conèixer el passat per veure com serà el futur”
- Els transportistes reclamen que els camions puguin tornar a utilitzar l’N-340 per reduir el trànsit de l’AP-7 a l’Ebre
- Tarragona acollirà la gala de lliurament dels Sols Guia Repsol 2026
- SMHAUSA proposarà l’adquisió d’un edifici al carrer López Peláez


