Les platges de l’Arrabassada, La Móra, la Savinosa i Tamarit han revalidat enguany la Bandera blava.
Els guardons de la Bandera blava els atorga un tribunal internacional de la FEE (Fundació d’Educació Ambiental), amb la col·laboració de l’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (Adeac). Aquest guardó, reconegut a escala internacional, valora i premia la gestió ambiental i la seguretat, les instal·lacions i la prestació òptima dels serveis i la informació i l’educació ambiental. També exigeix a les platges una qualitat de l’aigua excel·lent.
La consellera de Medi Ambient, Ivana Martínez, destaca que el manteniment del guardó és un reconeixement europeu a la garantia de la qualitat de les nostres platges, i posa en valor la tasca feta per buscar l’equilibri entre l’ús del recurs natural i el respecte de l’entorn.
