«Tarragona ràdio té un futur brillant». És un vaticini compartit entre Sandra Ramos i Maria Mercè Martorell, actual presidenta i expresidenta de l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació, respectivament. Els 40 anys de l’emissora municipal han protagonitzat la tertúlia política d’aquest dimarts.
Ramos, portaveu del PSC i presidenta de l’EMMCT, ha manifestat que «Tarragona Ràdio és un servei essencial per la ciutat perquè sempre està al peu del canó i és una referència perquè s’ha sabut guanyar el respecte i l’estima de la ciutadania». «En l’era de la sobreinformació i de les fake news la ràdio i les seves veus s’han sabut guanyar la nostra confiança», ha dit Ramos, per qui Tarragona Ràdio és «aquella amiga que t’acompanya en els bons i els mals moments».
Mals moments com l’explosió d’IQOXE o l’apagada, per no tirar més enrere, i bons i molt bons com els que ens regalen les festes majors «on la ràdio sempre hi és», com ha recordat la portaveu del PP, Maria Mercè Martorell, que va ser presidenta de l’EMMCT durant 8 anys. «Crec que el futur de Tarragona Ràdio és brillant perquè la ràdio està al peu del canó quan tot falla», ha manifestat.
Ambdues han destacat l’aposta per apropar-se a nous públics amb un contingut cada cop més divers. A la tertúlia també hi ha participat la portaveu de Vox a l’Ajuntament de Tarragona, Judit Gómez, que s’ha afegit a les felicitacions.
- El baríton tarragoní Àngel Òdena encetarà el cicle MusICAT
- La revista ‘Gigantes’ premia Tarragona com a millor ciutat esportiva
- Tarragona Ràdio fa 40 anys
- Un estudi de la URV vincula la ingesta de vitamina K amb un millor desenvolupament cognitiu dels nadons
- L’Oficina Municipal d’Escolarització ofereix una xerrada informativa sobre el procés de preinscripció escolar 2026-2027
