Si alguna cosa no poden amagar els futbolistes que han passat pel Nàstic alguna vegada, és que tant el club com la ciutat deixen bons records a tots ells. Un dels exemples d’aquest fet és Raúl Garrido, qui va defensar la samarreta del Nàstic la 1999/2000 i qui encara manté vincle amb Tarragona per motius familiars.
Garrido, actual tècnic del Penya Deportiva Santa Eulàlia, comentava la situació viscuda pel Nàstic les últimes temporades. El valencià parlava de la dificultat d’arribar al futbol professional.
Com molts altres professionals el món del futbol, Garrido creu que s’ha de mirar el got mig ple. El fet d’haver jugat tres de quatre finals de play-off en les últimes quatre temporades és un aspecte positiu, i creu que aquest és un motiu de pes per confiar que d’aquí poc el Nàstic tornarà a ser un equip de Segona.
Pel que fa a la seva actualitat personal amb la Penya Deportiva Santa Eulàlia, Garrido no amagava que l’objectiu d’aquesta temporada és aconseguir l’ascens a 2a RFEF.