Amb l’arribada de Raúl Font al capdavant de la SAD del Nàstic es posa així punt i final als cinc anys i mig de mandat del Consell de Josep Maria Andreu. Com a president va aconseguir dos ascensos, el primer a 2ªA la temporada 2003-04 i el segon la campanya 2005-06 a Primera Divisió.Amb ell també es produeix la transformació del club en Societat Anònima, a més d’augmentar la massa social arribant fins als 12 mil socis.Les primeres reaccions dins del propi club no es feien esperar minuts després de conèixer la dimissió de Josep Maria Andreu.Quico Ramírez, integrant del cos tècnic del Gimnàstic assegurava a Tarragona Ràdio que respectava la decisió d’Andreu.Una decisió meditada la de Josep Maria Andreu, i que arribava com a conseqüència de les declaracions de l’alcalde Nadal el dijous de la setmana passada a Tarragona Ràdio, en les que afirmava que si el Nàstic perd la categoria seria un fracàs.Unes afirmacions que han fet vessar el got de la paciència d’Andreu i que respectava un dels capitans del primer equip grana, el migcampista Abel Buades, qui va arribar al club amb Andreu com a president, i a qui li uneix una gran amistat segons explica el mateix futbolista.Per la seva part el director de la marca Nàstic Lluís Fàbregas entenia la postura adoptada pel ja expresident del Consell Josep Maria Andreu, i el seu relleu per la persona de Raúl Font.El canvi a la presidència de la SAD del Gimnàstic evidencia encara més la crisi institucional i futbolística per la que atravessa l’entitat. Precisament, i amb aquest relleu s’obren moltes incògnites pel que fa al futur esportiu del club. El Director Esportiu del Gimnàstic Josep Sicart afirmava en conèixer la notícia que ara, el que cal és seguir treballant pel bé de l’equip, però que en breu es vol reunir amb el nou president per exposar-li els seus plantejaments, i saber si compta amb ell o no.De moment el nou president del Gimnàstic Raúl Font no ha fet cap tipus de declaració pública, i és que poc abans de la compareixença de Jordi Lloret en finalitzar el Consell d’aquest dimarts, el nou president, acompanyat pel directiu Carles Armengol va evitar parlar davant dels mitjans de comunicació esquivant-los a corre cuita, sense saber encara la premsa que era el nou president de la SAD. Font exercirà el seu càrrec com a president ja aquest diumenge a la llotja del Camp Nou.