La plantilla del Nàstic va assumint que jugar la promoció d’ascens és pràcticament impossible. Manolo Reina, diu que la distancia de onze punts respecte el play-off és massa distancia però que això podria canviar si son capaços d’encadenar tres victòries seguides.

El porter del Nàstic, diu que la obligació dels jugadors és lluitar al màxim fins que les matemàtiques no diguin el contrari. Reina, apel·la a l’orgull dels futbolistes per allargar al màxim la temporada.

El futbolista malagueny amb el pas de les hores, no amaga la seva responsabilitat en el gol encaixat a Ontinyent. Lamenta la jugada i explica que amb deu jugadors i perdent,  el partit al Clariano es va posar molt coll amunt.

Per el partit de diumenge davant l´Olímpic de Xàtiva, Vicente Moreno té la baixa del sancionat Jesús Rubio i per contra recuperarà a David Sánchez i a David Querol que aquest dimecres podria començar a entrenar-se amb els seus companys desprès dels 10 dies de precaució per el cop al cap que va patir en el partit davant el Balears.

El Nàstic ja coneix l´horari de la 28ena. jornada de lliga que jugarà a la Ciutat esportiva de Paterna, dissabte 1 de març a les 17:30 h. davant el Mestalla.