El servei ferroviari ja s’ha restablert al Corredor del Mediterrani, interromput després que una branca caigués a la catenària a causa del vent. No obstant, alguns trens encara poden patir retards, segons ha informat l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries. El servei torna a funcionar des d’un quart de dotze de la nit. El fort vent que ha bufat les darreres hores al camp de Tarragona, amb ratxes superiors als 110 quilòmetres per hora, va causar l’incident que va afectar els trens de la línia que uneix Tarragona amb Cambrils i l’Ametlla de Mar. Una branca va caure sobre la catenària, a l’alçada de Mont-roig del camp, i va generar un incendi al costat de les vies ferroviàries poc abans de les quatre de la tarda. La falta de subministrament elèctric va obligar a tallar la circulació de trens. RENFE va contractat el servei de diversos autocars perquè els usuaris afectats poguessin fer el recorregut per carretera. El transbord per carretera es va fer entre l’Aldea i Tarragona pels trens de Llarg Recorregut i entre l’Hospitalet de l’Infant i Cambrils pels trens de mitja distància.Una dotació dels bombers de la Generalitat va intervingut per apagar el petit foc que s’havia produït al costat de la via.El Tarragonès i el Baix Camp són les comarques més afectades pel fort vent d’aquest dimarts. S’han registrat ratxes superiors als 110 quilòmetres per hora i els bombers han fet una cinquantena de sortides.La majoria s’han efectuat per sanejament de façanes o per assegurar persianes o cartells. Així mateix, s’han hagut de retirar arbres que havien caigut o estaven a punt de caure a la calçada.El servei meteorològic de Catalunya ha emès un comunicat amb una previsió que indica la disminució de la força del vent.