La sala del sarcòfag d’Hipòlit del Pretori ja és oberta al públic després de la seva rehabilitació, ara fa gairebé un any. La intervenció, que ha consistit en la neteja i consolidació de paraments, ha recuperat l’esplendor de l’espai i del monument que la caracteritza. El conseller de Patrimoni, Nacho García, ha destacat que ja “podem tornar gaudir de la seva esplendor i de la importància històrica que representa” així com “d’un nou espai per a dur-hi a terme tot tipus d’activitats”.
Aquests treballs de restauració han permès identificar dues obertures d’època medieval, així com l’estructura d’unes escales post romanes que donarien accés a la terrassa. En un dels murs s’ha habilitat una pantalla per a projeccions multimèdia i paral·lelament també s’ha modernitzat tot el sistema d’il·luminació de l’espai i instal·lació elèctrica. Així mateix, es torna a projectar el documental sobre l’ús de la torre com a presó després de la guerra civil, la presó de Pilats.
- Nico Van Rijn, nou central per a la defensa grana
- Homenatgen els tres menors ofegats amb una ofrena floral a la platja de l’Arrabassada
- Concurs Imagina’t aquest Dissabte a la Caixabank Tarraco Arena
- Les exportacions de les empreses del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre es disparen un 14% a l’abril
- El Port de Tarragona augmenta un 19% el tràfic marítim durant el mes de maig
