Aquest dimecres, 28 de maig, han començat unes obres a l’Avinguda de Catalunya que afectaran al trànsit rodat durant un mes aproximadament. Aquesta actuació consisteix en la construcció d’un pas de vianants elevat davant dels números 47 i 49, la retirada de l’esquena d’ase que hi ha a la calçada, l’arranjament d’embornals i també de la part de la vorera més propera a aquest pas de vianants elevat.
Per tal d’executar aquestes obres, s’ha tallat el trànsit a l’Avinguda de Catalunya des de la cruïlla amb l’Avinguda Marquès de Montoliu fins a la a rotonda dels Quatre garrofers, només en direcció a l’Avinguda d’Andorra. El trànsit sí que està obert en el sentit contrari, en direcció al Portal del Roser. Durant el dia d’avui s’ha reforçat la senyalització per alertar als conductors d’aquests canvis en la circulació.
Restriccions al trànsit a Av. Catalunya Amb motiu d’unes obres en el tram comprès entre Marquès de Montoliu i la rotonda dels Quatre Garrofers, la L-41 realitzarà un recorregut alternatiu només en sentit terminal Politècnic des del dimecres 28/05/25 fins a la finalització de les obres. S’anul·len les parades Claret i Montoliu i com a parades alternatives hi ha Pl. Imperial Tàrraco i Quatre Garrofers.
Les línies 22 i 55 només tenen afectació en el recorregut, però no en l’anul·lació de parades. Per a més informació sobre les línies, podeu consultar la web de l’EMT: http://emtanemambtu.cat/
- La Fira del Vi de la DO Tarragona es desplega a plaça Corsini
- Les 55 sirenes de risc químic de Tarragona s’activen correctament en la prova de Protecció Civil
- Tarragona planteja mesures per fer front al sensellarisme ocult
- Juan Manuel Ruíz: “És molt difícil canviar el Ph del mar”
- José Alsina: “En un any es poden concentrar 7 tones de residus plàstics a les costes de Barcelona”