El 2022 ha estat a Tarragona l’any del simulacre d’accident químic més important que s’havia fet mai. El 2 de novembre, 65 mil persones estaven cridades a confinar-se.
El calorós estiu havia portat el debat sobre l’eutanàsia. La que havia sol·licitat Eugen Sabau, el conegut com a pistoler de Tarragona. El seu advocat Gerard Amigó la va defensar.
S’hi oposava el responsable del sindicat USPAC, Albert Palacios. que representava als Mossos ferits en el tiroteig de desembre de 2021. Eugen Sabau va rebre la mort assistida el 23 d’agost. I l’estiu es tancava amb les festes de Santa Tecla que complien 700 anys de l’arribada de la relíquia del braç. La pregonera va ser la periodista tarragonina Danae Boronat. Però la forta tempesta del dia de la patrona va causar estralls a la ciutat. I el 3 d’octubre, Concurs Internacional de Castells. Guanyaven els castellers de Vilafranca. El concurs tornava a la Tarraco Arena plaça on els Pets havien presentat, també enguany, el nou disc 1963.
Resum de 2022 elaborat per Teresa Ortega amb l’assistència tècnica de Lluís Comes

