Els agricultors de Revolta Pagesa demanen solucions “estructurals” a les organitzacions polítiques i administracions per aturar els robatoris als correus que pateixen des de fa anys. Una desena de tractors s’han concentrat aquest divendres al matí davant de la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Reus i han tallat un dels carrils de la via.
“La gent gran diu que no havien vist mai aquest nivell de robatoris, roben des de collites, maquinària i eines, és inviable”, ha afirmat Ramon Rojo, delegat del Camp de Tarragona de Revolta Pagesa. Per això, reclamen canvis en les lleis perquè robar “sortir més car”, així com que la policia catalana tingui més recursos.
- La primera fase del tramvia del Camp de Tarragona que connecta Cambrils amb Vila-seca s’enllestirà a finals de 2029
- Illa lamenta que Vox i AC no acudissin a la cimera per la guerra a l’Orient Mitjà: “Denigren les institucions”
- David Lucas Parrón: “Tarragona és un bon exemple en política d’habitatge assequible i col·laboració entre administracions”
- El nou Nàstic de Pablo Alfaro convenç (0-0)
- Jaume Collboni: “Si hem triat Tarragona per l’etapa del Tour és perquè confiem en la bona feina que s’està fent”

