Rodalies recupera parcialment el servei aquest dimarts al matí, amb els primers trens en les línies de l’R1, l’R2, l’R2Nord, l’R3 i l’R4. La resta de línies del sistema de Rodalies de Catalunya i regionals seguiran suspeses fins a nou avís. Aquest matí, Renfe ha suspès tot el servei a Catalunya per “la inestabilitat de la tensió a la xarxa elèctrica per garantir la circulació”, malgrat que en un primer moment havia anunciat que es podria restablir la circulació de trens operant amb uns serveis mínims del 60% en la majoria de línies, i amb retards. El director de Rodalies, Antonio Carmona, ha explicat, però que en iniciar-se els primers trajectes s’ha comprovat que no es podia donar el servei “amb seguretat”.
- El tarragoní Alejandro Fernández, reelegit president del PPC amb el 97,51 % dels vots
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La producció tarragonina de l’òpera ‘Carmen’ obre el Festival Camp de Mart amb ovació del públic
- El peatge de la C-32 s’aixecarà pel pas del Tour entre Tarragona i Barcelona
- Una exposició al Museu del Port reviu la tradició romescaire de Tarragona
