El futbolista tarragoní Roger Bonet va marxar d’Espanya el 2019. Des d’aquell moment ha jugat a diferents països en busca del creixement personal i experiències futbolístiques que l’enriqueixin.
El fill de l’exentrenador del Nàstic Jaume Bonet, ha passat per Islàndia, Finlàndia, Mèxic i Estats Units. Actualment es troba a Indonèsia, on gaudeix del sentiment pel futbol del país.
Roger Bonet ha explicat al TGN Esports les seves aventures durant els últims deu anys i ha parlat també de la seva situació actual.
El futbolista ha fet referència als seus plans futbolístics a curt termini, i ha deixat clar que no vol tancar cap porta.
Bonet va passar pel planter del Nàstic i des d’aquell moment, no s’ha cansat de viatjar a diferents llocs en busca de viure noves experiències.