El central i càpita del  Torreforta es clar alhora de parlar del conjunt de la segona catalana.

Suma 7 empats  a la lliga  i en la majoria de casos s’ han fet mèrits per sumar  millors resultats.

Actualment els de ponent es troben a la zona mitja- baixa.  Sense preocupació al vestidor però , el missatge  és clar  no lluitaran per els llocs de descens, Rubèn Pérez diu que és enganyós el lloc a la taula.

 

Aquest any el vestidor li ha triat com a primer càpita , se sent  bé sobre el terreny de joc en una posició  diferent a la que va tenir com a professional.

Parlar amb humilitat de la seva posició en un equip amateur  i diu que continua aprenen  dels que ara son els seus companys.

És dels pocs jugadors del equip que no ha sortit de la titularitat des de que va arrencar la lliga

Paral·lelament a  ser jugador del  Torreforta , Rubèn Pérez  manté el  negoci  de la botiga ‘solo porteros `que es troba al barri de la granja i l’ escola  amb més de un centenar de nens de tota la província  i amb entrenaments que fa 3 dies a la setmana

Rubén Pérez