La direcció general d’emergències ha activat poc després de la una de la tarda el Pla d’emergència pel Transport de Mercaderies Perilloses, el Transcat, per una fuita que s’ha detectat en un tren que es troba aturat a la terminal de mercaderies perilloses de Constatí. La fuita s’ha registrat en la caixa mòbil d’un contenidor de Renfe. Segons els bombers la fuita, d’acetat de botil, és de poca importància i ja hauria estat controlada. El Transcat s’ha activat per qüestió de protocol.