El Departament de Salut es marca com a objectiu d’aquesta legislatura al Camp de Tarragona la màxima atenció al ciutadà. Es gestionaran més de 200 milions en aquests quatre anys que aniran destinats bàsicament a infrastructures com la intervenció a l’Hospital Joan XXIII. La consellera de Salut, Marina Geli, ha presidit l’acte de presa de possessió del nou director dels serveis territorials del departament a Tarragona, Felip Infiesta.Geli ha destacat que durant aquesta legislatura es desplegarà la Llei de Dependència i que el Baix camp serà la primera zona de la demarcació on es posarà en marxa la finestra única per a malalts d’Alta Dependència. La consellera diu, també, que una altra de les prioritats es escurçar a 6 mesos les llistes d’espera per operacions i a 3 mesos per a diagnòstics.
Salut vol reduir les llistes d’espera
