Els veïns de la Via Augusta s’ha reunit aquest matí amb l’alcalde, Joan Miquel Nadal, per demanar canvis en la remodelació dels vial. La trobada NO ha servit per arribar a un acord ja que l’alcalde ha informat als veïns que el projecte està en marxa i es farà tal i com s’havia previst inicialment.Un dels afectats, Lluís Menchon, ha explicat que el mateix Nadal ha proposat que la seva execució no és farà en la seva totalitat ara mateix. La proposta passa per deixar que els veïns puguin adequar els accessos als seus habitatges abans d’acabar les voreres.Els veïns volen que se suprimeixi l’aparcament en línia previst en el projecte. Ã?s per això que proposen reduir dos metres i mig l’espai afectat sense que això suposi renunciar a la via asfaltada ni a l’ample de voreres. Els afectats asseguren que la vorera que hi ha projectada gairebé impossibilitarà l’entrada a les seves propietats i que també s’eliminaran alguns jardins adjacents a les seves finques.Són una dotzena de famílies de les cases que hi ha a la banda dreta de la Via Augusta, en direcció a Barcelona, i passat l’hotel Astari.

Redacció Tarragona Ràdio