L’onze titular del Nàstic que diumenge s’enfrontarà al Celta de Vigo al Nou Estadi serà el mateix que va debutar en lliga a l’Estadi Olímpic Lluís Companys contra l’Espanyol.Així ho ha confirmat el tècnic grana Luis César al Sempre Nàstic de T.R. d’aquest dilluns. El gallec tornarà a depositar la confiança en els mateixos homes que tan bon paper van fer en la primera jornada del campionat contra el conjunt perico.L’únic dubte ara mateix pel míster grana està en el futbolista Carlos Merino, que es seriós dubte per aquest encontre al patir un microtrencament en l’abductor. A falta de saber si el jugador es recuperarà o no, l’onze serà idèntic al de la passada jornada.Unes afirmacions les del gallec que esvaeixen els dubtes d’algun jugador, com el defensa David Garcia que en l’entrenament matinal d’aquest dilluns veia complicat continuar a l’onze tot i el bon paper del jugador en el debut del Nàstic al Lluis Companys, i afegint l’arribada del lateral Ã?scar López.Pel que fa a la defensa, Luis César ha explicat que hi ha jugadors com el mateix Ã?scar López o Julio Cáceres, que al haver-se integrat al grup en la recta final de la pretemporada no tenen encara assimilat del tot els conceptes tàctics en la reraguarda grana. El gallec ha parlat també del proper rival, el Celta.Luis César te clar que l’equip que dirigeix Fernando Vàzquez vindrà amb un plantejament molt diferent a Tarragona que el que va fer a la primera jornada de lliga a Balaidos davant del Barça. El mister del Nàstic ha destacat també el potencial dels de Vigo en gairebé totes les línies i el fet que el Celta sigui enguany equip que disputa competició europea. Recordar que la plantilla del Nàstic gaudeix aquest dimarts de jornada festiva i tornarà als entrenaments demà en doble sessió en principi al Nou Estadi. Els grana entrenaran diàriament a partir de dimecres fins diumenge quan després de la sessió matinal aniran concentrats per preparar el partit contra el Celta. Per cert que l’equip gallec ha tornat aquest matí als entrenaments sense el seu internacional Borja Oubiña que segueix concentrat amb l’estatal de Luis Aragonés. Fernando Vázquez tampoc ha pogut comptar amb els canaris Guayre i Jorge Larrea els dos amb molèsties físiques. Vàzquez però està sobretot preocupat en el doble pivot després de l’expulsió d’Irinei en la primera jornada de lliga el substitut natural del brasiler, Pablo Garcia te problemes al seu genoll i avui mateix serà sotmès a una ressonància magnètica per veure si està en condicions per viatjar a Tarragona. Tot apunta a que el jugador uruguaià cedit pel Madrid serà baixa al Nou Estadi i per tant el jugador del planter Jonathan Vila serà el substitut al migcentre.
Redacció Tarragona Ràdio
