Tarragona se solidaritza amb les víctimes dels aiguats que han afectat, principalment, el País Valencià. A les portes de l’Ajuntament s’ha guardat un sentit minut de silenci, a les 12h, que ha estat presidit per l’alcalde.
Rubén Viñuales ha manifestat la tristesa que senten davant d’uns fets com els succeïts en les darreres hores com a conseqüència de la Dana. Ha volgut traslladar l’escalf del consistori i de la ciutat cap als familiars de les víctimes confirmades i també a qui té éssers estimats que segueixen desapareguts.
Viñuales ha demanat màxima precaució a la població, que eviti desplaçaments o apropar-se al mar mentre duri el temporal. El minut de silenci, a la plaça de la Font, ha estat secundat per consellers i conselleres de la corporació municipal, per la delegada del Govern, Lucía López, o pel nou president del Port de Tarragona, Santiago Castellà, a banda de representants dels diferents cossos de seguretat i emergències.
- Port Tarragona acull l’estrena del creuer Viking Yi Dun a la Mediterrània
- Els mercats es preparen per Sant Magí amb sortejos i una representació teatral
- Oberta la convocatòria per fer realitat 4 projectes artístics comunitaris a Tarragona
- El Nàstic presenta Nico Van Rijn, Gaizka Ayesa, Diego Gómez i Álex Almansa
- Les obres per habilitar el nou accés a l’arena de l’amfiteatre començaran a finals d’any

